راه‌اندازی سرویس کارشناسی خودرو و فروش سفارشی خودرو در شیراز

0 3,501

خرید و فروش خودرو فرایند ساده‌ و راحتی نیست، اما به‌کمک سرویس‌های کارنامه قابلیت ساده‌شدن و البته لذت‌بخش شدن را دارد. این سرویس‌ها که تا کنون در شهرهایی چون تهران، مشهد، اصفهان و تبریز ارائه می‌شد، حالا دیگر در شهر شیراز نیز آمادگی سرویس‌دهی به خریداران و فروشندگان شیرازی را دارد. شیرازی‌های عزیز از این به بعد می‌توانند با استفاده از کارنامه خیلی ساده و سریع معامله دلچسبی را برای خود رقم بزنند.

با کارشناسی خودرو در شیراز آشنا شوید

اگر در شیراز زندگی می‌کنید و قصد خرید خودرو دارید، ولی اطلاعات کافی در این زمینه نداشته یا دل‌تان می‌خواهد که مشاوری خبره در این مسیر همراه‌تان باشد، اصلا نگران نباشید! کارشناسان کارنامه در این راه کنار شما خواهند بود.

آنها می‌توانند ۴۳۰ نقطه از هر خودرو را با دقت کافی زیر نظر بگیرند و بررسی کنند. این بررسی شامل ارزیابی قطعات و بخش‌های مختلف خودرو است. کارنامه‌ای‌ها هم فنی و بدنه خودروها را ارزیابی می‌کنند و هم می‌توانند با داده‌های مناسبی که در اختیار دارند، خودرو را قیمت‌گذاری کنند. کارنامه این روند را تضمین می‌کند. بدین معنی که اگر کارشناسان اشتباهی را در ارزیابی‌های خود مرتکب شوند و موجبات خسارت‌دیدن خریدار را به‌وجود بیاورند، کارنامه پا پیش می‌گذارد و تا سقف ۲۰ میلیون‌ تومان ضرر تحمیل‌شده را جبران می‌کند.

کارشناسانی که از سوی کارنامه برای ارزیابی خودروی مدنظر شما به محل موردنظرتان اعزام می‌شوند از خبرگان این عرصه هستند. آنها در آکادمی دانشگاه صنعتی شریف و در دوره‌های تخصصی تعلیم دیده‌اند. این متخصصان هم اطلاعات تئوری و هم عملی درباره انواع خودرو دارند و راهنمایانی ایدئال برای شما در مسیر خرید هستند. اطلاعاتی که تیم کارشناسی خودروی کارنامه دارد، تخصصی و حرفه‌ای است و کمک‌گرفتن از آنها با سپردن خودرو به مکانیک‌ها برای ارزیابی و قیمت‌گذاری آن، کاملا فرق دارد.

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

promotion banner

مزایای استفاده از خدمات کارشناسی خودروی کارنامه

سردرگمی در خرید و فروش خودرو و ترسی که از تصمیم‌گیری در این مواقع وجود دارد با وجود کارنامه از بین خواهد رفت. از طرفی استفاده از خدمات کارشناسی خودروی کارنامه مزایایی برای شما دارد، که دو مورد آن را می‌خوانید:

  • کمتر مکانیک یا کارشناسی پیدا می‌شود که تمام ابعاد بدنه، داخل و بیرون خودروهای مختلف را بشناسد و درباره‌شان اطلاعات کامل داشته باشد. یا دست کم هم بتواند کارشناسی کند، هم قیمت‌گذاری و هم در فرآیند تنظیم قولنامه و بررسی اصالت مدارک، کنار خریدار باشد. اما کارشناسان آموزش‌دیده کارنامه از این نظر بسیار متبحرند و می‌توانید روی آنها حساب کنید.
  • کارنامه می‌تواند قیمت‌ درست و قابل‌اعتمادی روی خودرو‌ها بگذارد. چراکه قیمت‌گذاری‌های کارنامه براساس داده‌های صحیحی است که از سراسر کشور و با استناد به آمارهای سایت دیوار (همکار تجاری‌اش) و همچنین مراکز تعویض پلاک‌ها به دست می‌آورد. پس با این وجود، دیگر خیالتان راحت است که خودرویی را بالای قیمت نخواهید خرید.

کارشناسی خودرو در شیراز

آشنایی با فروش سفارشی خودرو در شیراز

به‌کمک سرویس فروش سفارشی در شهر شیراز می‌توانید فرایند فروش را به کارشناسان کاربلد کارنامه بسپارید. کارشناسان با درنظر گرفتن وضعیت خودروی شما، اموری مانند قیمت‌گذاری، پاسخ‌دادن به تماس‌های مشتریان و مذاکره برای معامله نهایی را پیش می‌برند. از میان تماس‌هایی که برای آگهی فروش خودروی‌تان گرفته می‌شود، چند مورد مطلوب که به معامله نهایی نزدیک‌ترند به بازدید خودروی‌تان می‌آیند و در نهایت، معامله به انجام می‌رسد. کنترل و مدیریت همه این امور هم به دست کارشناسان کارنامه خواهد بود.

حتما بخوانید: نکاتی که درباره خرید خودروی چینی باید بدانید

مزایای استفاده از سرویس فروش سفارشی خودروی کارنامه

فروش سفارشی دغدغه‌های‌تان در فرایند فروش را کم می‌کند و شما را راحت به پای معامله می‌برد. این سرویس هم مزایای ویژه‌ای برای فروشندگان دارد:

  • با وجود استفاده از این سرویس دیگر نیازی به پاسخ‌دادن به تماس‌های وقت‌و‌بی‌وقت خریداران احتمالی نخواهید داشت. چرا که کارشناسان کارنامه به‌جای‌تان تماس‌ها را مدیریت خواهند کرد.
  • کارشناسان کارنامه از امور مختلف خودرو سر درمی‌آورند و بهتر می‌توانند به پرسش‌های مشتریان درباره مسائل گوناگون خودرو پاسخ بدهند.
  • چیزی که مشخص است اینست که مشتریان به صحبت‌های طرف سوم که فردی خبره هم هست،‌ بیشتر اعتماد می‌کنند تا خود فروشنده. در نتیجه معاملات زودتر و بی دردسر‌تر جوش می‌خورد.

چطور از خدمات سرویس‌های کارنامه استفاده کنیم؟

اگر در شیراز هستید و می‌خواهید از خدمات کارشناسی خودرو بهره‌مند شوید، فقط کافی است که با شماره تلفن ۰۲۱۷۹۲۳۷ تماس بگیرید یا درخواست کارشناسی خود را در سایت کارنامه ثبت کنید. ۳۰ دقیقه از زمان تماس یا ثبت درخواست‌تان نخواهد گذشت که کارنامه‌ای‌ها با شما تماس می‌گیرند و در عرض ۹۰ دقیقه تمام بخش‌های خودرو را بررسی می‌کنند.

برای استفاده از سرویس فروش سفارشی هم باید وارد سایت کارنامه شوید و درخواست‌تان را به ثبت برسانید. امکان ثبت سفارش از طریق تماس تلفنی هم وجود دارد. در حدود ۱۰ دقیقه پس از درخواست و ثبت سفارش، کارنامه برای هماهنگی‌های لازم جهت بازدید از خودرو با شما تماس می‌گیرد. بعد از بازدید کارشناسان از خودرو، گزارشی درباره بخش‌های مختلف آن تهیه می‌شود و با هماهنگی شما، قیمت‌گذاری نهایی صورت می‌گیرد. بعد هم خودرو وارد فرایند فروش می‌شود و در عرض یک‌هفته یا کمتر به فروش می‌رسد. در تمام این مدت، شما هیچ زحمتی را متحمل نمی‌شوید و فقط برای امور نهایی معامله حاضر خواهید شد.

حتما بخوانید: محاسبه افت قیمت خودرو و عوامل موثر بر آن

باوجود چنین امکاناتی به‌سادگی می‌توانید اقدام به خرید یا فروش خودرو کنید. دیگر نیازی نیست که به آشنایان خود سر بزنید و از آنها کمک بخواهید یا کارشناسانی را به بررسی خودرو و قیمت‌گذاری دعوت کنید که اعتماد کافی به آنها ندارید. کارنامه تمام‌قد در کنارتان می‌ایستد و همه‌چیز را ساده‌، سریع و آسان می‌کند. چه چیزی از این بهتر؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.