اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

عرضه خودرو در بازار آزاد با قیمتی کمتر از کارخانه

در حالی خودروسازان به دنبال افزایش قیمت نهایی محصولات خود هستند که خودروی جک اس۵ اتوماتیک در بازار آزاد با یک اختلاف قیمت ۱۰۰ میلیون تومانی ارزانتر از درب کارخانه به فروش می‌رسد.

این روند در خصوص خودروی کوئیک آر سایپا نیز صدق می‌کند. خریداران این خودرو در زمان پیش ‌فروش آن در اوایل امسال مبلغ ۳۵ میلیون تومان را پرداخت کرده و با پرداخت ۱۱۰ میلیون تومان دیگر محصول نهایی را دریافت خواهند کرد. به این ترتیب کوئیک آر با پرداخت مجموعا ۱۴۵ میلیون تومان به دست خریداران خود خواهد رسید. این در حالی است که خودرو فوق در حال حاضر در بازار با برچسب قیمتی ۱۳۵ میلیون تومانی دادوستد می‌شود.

این روند همچنین در خصوص محصولات گروه بهمن یعنی وانت کارا تک‌کابین و کاپرا نیز صدق می‌کند. قیمت خودروهای فوق در بازار آزاد به ترتیب ۶ و ۴۰ میلیون تومان ارزانتر از کارخانه است.

حتما بخوانید: مقایسه تیبا، ساینا و کوییک

روند کاهشی قیمت خودروها تا کجا ادامه خواهد یافت؟

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که تا پایان سال جاری نوسانات رخ داده در قیمت خودروها جزئی خواهد بود و دیگر خبری از افزایش‌های چند صد میلیون تومانی در بهای خودروها نخواهد بود.

در حال حاضر و با تثبیت نسبی قیمت دلار خریداران واقعی به سمت بازار خودرو روانه شده‌اند و دلالان دیگر تمایلی به وارد کردن سرمایه‌های خود در بازار خودرو ندارند. اگر نرخ دلار مجددا با کاهش مواجه شود احتمالا قیمت خوروها نیز ریزش دیگری را تجربه خواهد کرد.

/blog/free-market-car-cheaper-factory/amp/
اخبار فروش خودروهااخبار قیمت‌ خودروها
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید