اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

قیمت آریزو ۵ جدید مدیران‌خودرو اعلام شد

سرانجام پس از ماه‌ها تبلیغات گسترده مدیران‌خودرو آریزو ۵ جدید را معرفی و قیمت نهایی این خودرو را اعلام کرد.

بیش از ۵۰ هزار نسخه از آریزو ۵ قبلی مدیران‌خودرو در ایران به فروش رفت و حالا نسخه جدید این خودرو که به‌نوعی فیس‌لیفت آن محسوب می‌شود، معرفی شده و قیمت آن ۶۸۰ میلیون تومان اعلام شده است.

تغییرات نسخه جدید چیست؟

نسخه جدید آریزو ۵ نسبت به نسخه قبلی تغییرات گسترده‌ای را به‌خصوص در نمای کابین تجربه کرده است. در نمای بیرونی خودرو جلوپنجره تغییر کرده و به‌صورت کهکشانی درآمده است. همچنین کالیبرهای ترمز نیز مشکی رنگ شده است.

در داخل کابین این سدان ردپای طراحی آریزو ۶ کاملا به چشم می‌خورد. در واقع آریزو ۵ جدید به مشابه نمونه کوچکی از آریزو ۶ است که حتی ایرادهای ارگونومی طراحی نیز در آن برطرف شده است.

داشبورد، رودری‌ها، کنسول مرکزی، غربیلک فرمان، نشانگرهای پشت فرمان، همه و همه به‌طور کامل در نسخه جدید آریزو ۵ بازطراحی شده و شکل جدیدی به خود گرفته است.

قوای محرکه مورد استفاده در آریزو ۵ جدید همان موتور ۱٫۵ لیتری توربو به‌کار گرفته شده در نسخه قبلی است. این قوای محرکه می‌تواند ۱۴۷ اسب بخار قدرت و ۲۱۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و یک گیربکس ۹سرعته سی‌وی‌تی نیز آن را همکاری می‌کند. گیربکس مذکور جایگزین مدل ۷سرعته سی‌وی‌تی شده است.

ترمز پارک برقی، اتو هولد و سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی از جمله امکانات و تجهیزات جدیدی است که به فیس‌لیفت آریزو ۵ اضافه شده است. البته موارد مذکور در کنار امکانات دیگری است که پیش از این در نسخه قبلی نیز به چشم می‌خورد.

/blog/new-arrizo-5-modirankhodro-price/amp/
اخبار خودروهای جدیداخبار قیمت‌ خودروها
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (0)
نظر بدهید