قیمت کارخانه‌ای ساینا اس سایپا گران شد

0 10,186

گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید ساینا اس را اعلام کرد:

قیمت جدید ساینا اس ویژه تیرماه ۱۴۰۳

قیمت جدید: ۳۴۵,۷۶۴,۰۰۰ تومان

قیمت قبل: ۳۴۰,۳۸۶,۰۰۰ تومان


افزایش قیمت سایپا ساینا – بهمن ۱۴۰۲

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای قیمت جدید ساینا اس را اعلام کرد. این برای چندمین بار در ماه‌های گذشته است که سایپا اقدام به گران کردن خودروهایش می‌کند. در اطلاعیه سایپا آمده است این افزایش قیمت با مجوز شورای رقابت و به دلیل نصب تجهیزات مرتبط با استانداردهای ۸۵ گانه است.

به گزارش کارنامه، خودروسازی سایپا قیمت جدید خودروی ساینا اس را ویژه بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد. این تغییرات قیمت ناشی از تفاوت قیمت تجهیزات اجباری استاندارد برای خودروهای جدید است. خودروهایی که از این پس توسط سایپا تولید می‌شوند همگی مجهز به سیستم کنترل پایداری و سامانه پایش فشار باد تایرها و نمایشگر تعویض دنده هستند.

قیمت ساینا S دی ماه ۱۴۰۲: ۳۳۰.۴۹۰.۰۰۰ تومان
قیمت ساینا S بهمن ماه ۱۴۰۲: ۳۳۵.۴۶۰.۰۰۰ تومان


افزایش قیمت سایپا ساینا – آبان ۱۴۰۲

به گزارش کارنامه، خودروسازی سایپا قیمت جدید خودروی ساینا اس را ویژه آبان ۱۴۰۲ اعلام کرد. این تغییرات قیمت ناشی از تجهیزات اجباری استاندارد برای خودروهای جدید است. خودروهایی که از این پس توسط سایپا تولید می‌شوند همگی مجهز به سیستم کنترل پایداری و سامانه پایش فشار باد تایرها و نمایشگر تعویض دنده هستند.

قیمت‌ اعلامی توسط سایپا مبالغ نهایی قابل پرداخت توسط مصرف کننده هستند و از این پس دعوتنامه‌ها با این قیمت‌ها بدست مشتریان می‌رسد:

  • ساینا اس بدون کنترل پایداری: ۳۲۳,۷۵۷,۰۰۰ تومان
  • ساینا اس مجهز به کنترل پایداری و استانداردهای ۸۵ گانه: ۳۳۰,۴۹۰,۰۰۰ تومان

پیش از این سایپا در راستای عمل به استانداردهای اجباری ۸۵ گانه محصولاتش را به چراغ روشنایی روز و طراحی متناسب با حفاظت از عابر پیاده در هنگام تصادف‌ها مجهز کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.