شرایط فروش لاماری ایما در سامانه یکپارچه – اسفند ۱۴۰۲

2 33,871

در این نوشتار با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش مربوط به خودروی لاماری ایما که توسط آرین پارس موتور اعلام می‌شود.

promotion banner

عناوین این مطلب

شرایط پیش فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه – اسفند ۱۴۰۲

منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌توانند از ۱۰ صبح دوشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۲۱ لغایت پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۱۱/۲۵ نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود به قیمت روز و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری مطابق شرایط زیر اقدام کنند:


شرایط فروش لاماری ایما هیبرید ویژه متقاضیان خودروهای وارداتی سامانه یکپارچه – اسفند ۱۴۰۲

شرکت آرین پارس موتور و برند لاماری در نخستین شرایط فروش اعلامی برای لاماری ایما هیبرید، این خودروی وارداتی را ویژه تعهدات سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با قیمت قطعی عرضه می‌کند. متقاضیان این خودرو پس از انتخاب اولویت می‌توانند در صورت برنده شدن در سامانه یکپارچه نسبت به واریز وجه در وب‌سایت لاماری اقدام نمایند:


promotion banner

شرایط پیش فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه – اسفند ۱۴۰۲

منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌توانند از ۱۰ صبح شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۲ لغایت پایان روز ]چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۶ نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود به قیمت روز و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری مطابق شرایط زیر اقدام کنند:


promotion banner

شرایط پیش فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه – اسفند ۱۴۰۲

منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌توانند از ۱۰ صبح سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ لغایت پایان روز یکشنبه ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود به قیمت روز و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری مطابق شرایط زیر اقدام کنند:


شرایط پیش فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه – بهمن ۱۴۰۲

منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌توانند از ۱۰ صبح یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۹ لغایت پایان روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۳ نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود به قیمت روز و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری مطابق شرایط زیر اقدام کنند:

 


شرایط پیش فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه – بهمن ۱۴۰۲

منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌توانند ازچهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۸ لغایت ۱۴۰۲/۱۱/۲۴ نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود به قیمت روز و موعد تحویل ۱۲۰ روز کاری مطابق شرایط زیر اقدام کنند:


شرایط فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه – دی ۱۴۰۲

منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌توانند از پنجشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۷ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت آرین موتور پویا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود مطابق شرایط زیر اقدام کنند:


شرایط فروش لاماری ایما ویژه متقاضیان مرحله دوم سامانه یکپارچه – دی ۱۴۰۲

منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو می‌توانند از یکشنبه ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ لغایت ۱۴۰۲/۱۰/۷ با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت آرین موتور پویا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود مطابق شرایط زیر اقدام کنند.


شرایط فروش بدون محدودیت لاماری ایما در سامانه یکپارچه – آذر ۱۴۰۲

شرکت لاماری در اطلاعیه‌ای عرضه بدون محدودیت خودروی ایما را در سامانه یکپارچه آغاز کرد. این برای نخستین بار است که دوستداران لاماری ایما می‌توانند بدون هیچ گونه محدودیتی این خودرو را مستقیما از کارخانه و نمایندگی خریداری کنند.


شرایط فروش لاماری ایما برای برندگان پاییز سامانه یکپارچه (آذر ۱۴۰۲)

کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام شده است، می‌توانند از سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۹/۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۹/۷ با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت آرین موتور پویا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود مطابق شرایط زیر اقدام کنند.


فراخوان جدید آرین موتور برای متقاضیان لاماری ایما در سامانه یکپارچه (آبان ۱۴۰۲)

کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام شده است، می‌توانند از سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۳ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۹ با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت آرین موتور پویا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود مطابق شرایط زیر اقدام کنند.


طرح جدید فروش لاماری ایما (سامانه یکپارچه) – آبان ۱۴۰۲

کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام شده است، می‌توانند از سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۱۶ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت آرین موتور پویا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود مطابق شرایط زیر اقدام کنند.


طرح جدید فروش لاماری ایما (سامانه یکپارچه) – آبان ۱۴۰۲

کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام شده است، می‌توانند از دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۰۷ با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت آرین موتور پویا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود مطابق شرایط زیر اقدام کنند.


طرح جدید فروش لاماری ایما (سامانه یکپارچه) – اردیبهشت ۱۴۰۲

کلیه منتخبین دومین دوره ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش اینترنتی خودرو که کد ملی ایشان در سامانه مذکور اعلام شده است، می‌توانند از فردا ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۰۴ با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های مجاز شرکت آرین موتور پویا نسبت به تکمیل فرایند ثبت‌نام خود مطابق شرایط زیر اقدام کنند.

شرایط فروش:

طرح جدید فروش لاماری ایما (سامانه یکپارچه)

قیمت جدید لاماری ایما مشخص شد – فروردین ۱۴۰۲

قیمت جدید خودرو لاماری با یک رشد شدید از سوی شرکت مونتاژکننده اعلام شد.

قیمت جدید این خودرو ویژه کسانی خواهد بود که در طرح فروش یکپارچه این محصول منتخب شده‌اند.

نام محصول قیمت قدیم قیمت جدید
لاماری ایما ۱.۰۹۴.۰۰۰.۰۰۰ ۱.۵۵۵.۰۰۰.۰۰۰

طرح فروش فوق العاده خودرو لاماری – دی ۱۴۰۱

شرایط فروش فوق العاده خودروی لاماری ایما پیرو بخشنامه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ ویژه طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.

جزئیات بخشنامه:

شروع از سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱
ثبت نام از ساعت ۱۰ صبح
ثبت نام با قرعه کشی
موعد تحویل ۹۰ روز کاری
قطعی ۱ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان

طرح فروش فوق العاده خودرو لاماری -دی 1401

مرحله سوم عرضه خودرو لاماری ایما در بورس کالا + جدول قیمت – ۲۰ آذر

سومین عرضه خودروی لاماری ایما در بورس کالای ایران از روز دوشنبه ۲۸ آذر تا پایان همان روز انجام می‌شود.

برای خرید خودرو از بورس کالا باید علاوه بر کد بورسی، کد معاملاتی بازار فیزیکی بورس کالا هم دریافت کنید.

لازم به ذکر است که هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است. صدور سند و شماره‌گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود، خریداران جهت تحویل خودرو می‌بایست یکی از نمایندگی‌های مجاز آرین پارس موتور را انتخاب کنند، خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی و واریز وجه هزینه‌های ذیل همزمان با تسویه اصل مبلغ از طریق وب‌گاه sales.lamari.ir است.

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره‌گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۲۴ میلیون و ۷۰۰هزار تومان به علاوه ۹ درصد بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

درصورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تأخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

 مرحله سوم فروش لاماری در بورس کالا

مرحله دوم عرضه خودرو لاماری ایما با قیمت قبلی در بورس کالا + جدول قیمت – ۵ آذر

لاماری ایما در بورس کالا آذرماه ۱۴۰۱ نیز در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. آرین پارس موتور تصمیم گرفته برای بار دوم، این خودروی محبوب و پرطرفدار را با همان قیمت قبلی، یعنی ۹۸۱ میلیون تومان به مزایده بگذارد.

مرحله دوم عرضه لاماری ایما در بورس کالا از روز چهارشنبه مورخ ۹ آذرماه آغاز شده و تا پایان همان روز ادامه دارد. این کراس اوور جذاب با همان قیمتی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد که در مرحله اول برچسب خورده بود. البته طبق مکانیسم مزایده‌ای بورس، خودرو نصیب متقاضیانی می‌شود که بیشترین قیمت خرید را پیشنهاد دهند.

نوع خودرو لاماری ایما لاماری ایما لاماری ایما
مدل ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ ۱۴۰۱
رنگ سفید مشکی خاکستری
قیمت پایه فروش ۹۸۱ میلیون تومان ۹۸۱ میلیون تومان ۹۸۱ میلیون تومان
مالیات بر ارزش‌افزوده ۹ درصد قیمت فروش ۹ درصد قیمت فروش ۹ درصد قیمت فروش
سایر هزینه‌های قانونی ۲۴۷ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان ۲۴۷ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان ۲۴۷ میلیون و ۲۸۲ هزار تومان
کد طرح فروش Eama-103-B Eama-104-B Eama-105-B
سررسید قرارداد سلف ۱۹/ ۱۱/ ۱۴۰۱ ۱۹/ ۱۱/ ۱۴۰۱ ۱۹/ ۱۱/ ۱۴۰۱

اعلام شرایط جدید فروش لاماری ایما با قیمت قبلی در بورس کالا – ۲۳ آبان

شرکت آرین پارس موتور، تولیدکننده کراس‌اوور لاماری ایما، مرحله جدید عرضه این خودرو با قیمت قبلی را در بورس کالا اعلام کرد.

مدل ۱۴۰۱ کراس اوور لاماری ایما در آخرین طرح فروش شرکت آرین پارس موتور به قیمت یک میلیارد و ۹۴ میلیون تومان به فروش رسید و بر این اساس، شرکت آرین موتور در نظر دارد تا در روز سه شنبه مورخ ۲۴ آبان ۱۴۰۱ دومین مرحله عرضه این خودرو را در بورس اجرا کند.

خریداران محترم ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز شوند.

لازم به یاداوری است که تمامی هزینه‌های خرید خودرو لاماری ایما از بورس کالا باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی “شخصی خریدار” انجام و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

جزئیات عرضه لاماری ایما در بورس کالا – ۱ آبان

خرید خودرو لاماری ایما در بورس کالا با دو رنگ سفید و مشکی حدود ۲۰۰ میلیون تومان ارزان‌تر از بازار انجام شد. البته با توجه به تقاضای بالای برای این خودرو لاماری حدودا ۲۰ درصد بالاتر از قیمت پایه در بازار عرضه شد.

با این حال، با احتساب تمام هزینه‌های جانبی خرید خودرو از بورس (شامل ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده و سایر هزینه‌ها) خریداران به طور متوسط حدود یک میلیارد و ۳۱۰ میلیون تومان برای این خودرو هزینه کرده‌اند که ۲۰۰ میلیون تومان کمتر از قیمت آن در بازار است.

لازم به ذکر است با توجه به تحویل ۷۰ روزه این خودروها، هزینه خواب پول در این گزارش محاسبه نشده است.

معاملات ۱۰۰ دستگاه لاماری ایمای مشکی هم با قیمت پایه یک میلیارد و ۲۱۵ میلیون تومان و قیمت تمام شده حدود یک میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان انجام شد.

خودرو لاماری در بورس کالا عرضه خواهد شد – ۲۴ مهر

تابلوی عرضه بورس کالای ایران، اول آبان ماه میزبان عرضه ۲۰۰ دستگاه خودروی لاماری خواهد بود.

۱۰۰ دستگاه خودروی لاماری مشکی رنگ و ۱۰۰ دستگاه خودروی دیگر سفید رنگ است که به قیمت پایه ۹۸۱ میلیون تومان عرضه می‌شود. زمان تحویل این خودروها ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شده است.

هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت سفارش روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک دستگاه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری خودرو فقط به اسم شخص خریدار خواهد بود.

خریداران ملزم به ایجاد و تکمیل پرونده شخصی و واریز وجه هزینه‌های ۹ درصد مالیات ارزش افزوده بر مبنای قیمت نهایی فروش و سایر هزینه‌ها به مبلغ ۲۴۷ میلیون ۲۸۲ هزار ریال برای بیمه شخص ثالث، پلاک، مالیات و عوارض شماره گذاری و عوارض شهرداری هستند که باید همزمان با تسویه اصل مبلغ واریز کنند.

همه هزینه‌ها باید توسط شخص خریدار و از حساب بانکی شخصی خریدار و به حساب شرکت آرین پارس موتور از طریق وب گاه و درگاه پرداخت الکترونیک واریز شود.

شرایط فروش جدید خودرو لاماری ایما اعلام شد – ۱۹ مهر

آرین پارس موتور قصد دارد محصول جدید و جذاب خود یعنی لاماری ایما را در یک شرایط فروش جدید در بازار عرضه کند. قیمت لاماری ایما در شرایط فروش فوق‌العاده مهرماه سال جاری ۱ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان اعلام شده است که نسبت به شرایط فروش قبلی که در تیرماه برگزار شده بود ۱۵ میلیون تومان بیشتر است.

لاماری ایما در سه رنگ مشکی، سفید، سبز و خاکستری در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. موعد تحویل خودرو پس از اجرای قرعه‌کشی و تعیین افراد منتخب حدود سه ماه (۹۰ روز کاری) اعلام شده است.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از تاریخ ۱۸ مهرماه ساعت ۱۰ صبح به مدت ۴ روز کاری به سایت arian.iranecar.com مراجعه کرده و جهت ثبت نام برای خرید لاماری ایما اقدام کنند. متقاضیان باید ضمن داشتن گواهینامه از حداقل سن ۱۸ سال نیز برخوردار باشند.

شرکت خصوصی پارس آرین موتور نیز انتقال یا واگذاری امتیاز حقوق ناشی از برنده شدن در قرعه‌کشی را به اشخاص نمی‌دهد و در صورت شناسایی چنین مواردی، معامله را لغو خواهد کرد.

قیمت قطعی (تومان) موعد تحویل رنگ
۱.۰۹۴.۰۰۰.۰۰۰ ۹۰ روز کاری سفید – مشکی – خاکستری – سبز

خودروی لاماری ایما محصول جدید و جذاب شرکت آرین پارس موتور به حساب می‌آید که از روی خودروی چینی دانگ فنگ T5 EVO ساخته شده است. این کراس اوور مونتاژی توانسته توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کند، ولی به همان اندازه باعث نفوذ دلالانی شده که در معاملات خود، قیمت واقعی لاماری ایما را در نظر نمی‌گیرند.

کراس اوور لاماری ایما یک محصول خوش‌ساخت با ظاهری جذاب و جوان‌پسند است که به سبب چراغ‌های باریک و جلوپنجره تقریبا بزرگ و همین‌طور ناهمواری‌های فراوان، حالتی تهاجمی و بدنه‌ای عضلانی دارد. رینگ‌های چندپر به همراه چراغ‌های عقب یکپارچه، اسپویلر و سراگزوزهای دوتایی، لاماری ایما را به یک خودروی اسپرت تبدیل کرده‌اند.

خودروی لاماری ایما از یک موتور ۱.۵ لیتری استفاده می‌کند که با فناوری میتسوبیشی توسعه پیدا کرده است. این موتور قادر به تولید ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور بوده و به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه متصل است که نیروی پیشرانه را به چرخ‌های جلو وارد می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. هادی
    هادی می گوید

    چرا ۲۲اذر ۱۴۰۲ با طرح فروش فوق العاده توی سامانه یکپارچه ملت رو سر کار گذاشته والان میگه پیش فروش و علی الحساب ….واقعا تف به این سیاست کثیف کمپانی ها لعنت به همتون…

  2. توحید صوفی زاده
    توحید صوفی زاده می گوید

    واقعا افتضاحه مردم رو سرکار گذاشتن.من در آذر ماه ۱۴۰۲در سامانه یکپارچه فروش خودرو لاماری ایما ثبت نام کردم و بعد دوماه برنده شدم واما قرار بود پیامک واریز بیام بیاد.۴ روز بیش رفتم تو سامانه دیدم برام انصراف زدن .ومن اصلان انصراف ندادم کسی هم پاسخ گو نیست. به پشتیبانی لاماری زنگ میزنم میگه به سامانه یکپارچه زنگ بزن .همین جوری تکراری.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.