ثبت نام هایما S5؛ طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو

0 21,334
براساس گفته‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از ۶ام مهرماه شاهد ثبت نام برای خودرو هایما S5 خواهیم بود. این طرح فروش به‌صورت اقساطی خواهد بود.

طبق تأکیدات این مقام مسئول ایران‌خودرو به‌دنبال ایجاد شرایط عرضه خودرو به مشتریان واقعی قصد دارد این طرح فروش را عرضه کند. هایما S5 در روز ششم مهرماه مصادف با اول ربیع الاول، به‌صورت اقساطی در شرکت لیزینگ ایران خودرو در اختیار مشتریان این شرکت قرار خواهد گرفت.

در این طرح امکان ثبت نام مشتریان برای هایما S5 با اعطای تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی میسر است. تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در بازه زمانی سه ساله و با سود ۲۱ درصد بدون کارمزد و در قالب ۹ چک ۴ ماهه در نظر گرفته شده است و سند خودرو تا پایان اقساط در رهن شرکت لیزینگ ایران خودرو خواهد بود.

حتما بخوانید:ثبت نام ایران خودرو (پیش فروش،فروش فوق العاده)

مشتریان برای خرید این محصول می‌توانند با مراجعه به درگاه فروش اینترنتی ایران خودرو یا نمایندگی‌های مجاز، نسبت به ثبت نام اقدام کنند و پس از اعتبار سنجی، فرایند دریافت اسناد، ثبت نام نهایی و تحویل خودرو به متقاضی صورت خواهد گرفت.

همچنین لازم به ذکر است که متقاضیانی که دارای پلاک فعال خودرو هستند نیز می‌توانند در این طرح فروش در شرکت لیزینگ ایران‌خودرو کنند. جهت رفاه حال مشتریان خودرو تا پایان اقساط سه ساله دارای بیمه و گارانتی خواهد بود.

چنانچه قصد خرید اقساطی خودرو را دارید میتوانید از سرویس وام کارنامه برای خرید خودرو خود به صورت اقساطی استفاده کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.