قیمت تارا اتومات در بازار آزاد مشخص شد

0 49,594

پروژه K132 ایران‌خودرو این روزها تحت عنوان تارا در نسخه‌های دنده دستی و اتومات راهی بازار کشورمان شده و حتی قرار است به‌زودی نسخه برقی آن نیز معرفی شود. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به شرایط فروش و قیمت خودرو تارا ایران‌خودرو در بازار آزاد و درب کارخانه در نسخه‌های اتومات و دنده دستی.

قیمت تارا اتومات در بازار آزاد مشخص شد – دی ۱۴۰۰

حدود یک ماه پیش بود که ایران‌خودرو تارا اتومات را با قیمت کارخانه‌ای ۴۱۵ میلیون تومان تکمیل وجه کرد و حالا قیمت این خودرو در بازار آزاد مشخص شده است.

علاقه‌مندان به خرید خودرو تارا می‌توانند این سدان اتومات را با بهایی بین ۵۴۰ تا ۵۶۰ میلیون تومان در بازار آزاد خریداری کنند.

قیمت کارخانه‌ای تارا اتومات مشخص شد – آذر ۱۴۰۰

ستاد تنظیم بازار قیمت کارخانه‌ای تارا اتوماتیک در آذر ماه سال ۱۴۰۰ را اعلام کرد.

ایران‌خودرو دعوت‌نامه‌های تسویه‌حساب تارا در نسخه اتوماتیک را برای مشتریانی که قبلاً این خودروها را با موعد تحویل آبان ۱۴۰۰ ثبت‌نام کرده بودند، صادر کرد. بر اساس این دعوت‌نامه‌‌ها قیمت کارخانه‌ای تارا اتوماتیک در آذرماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شده است.

در شرایط فروش اعلامی از سوی ایران‌خودرو در آذرماه سال گذشته سدان تارا در نسخه اتومات با قیمت ۱۹۲ میلیون تومان پیش‌فروش شد و حالا قیمت نهایی برای تسویه‌حساب این خودرو ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شده است.

promotion banner

قیمت نسخه دنده دستی تارا در بازار آزاد مشخص شد – شهریور ۱۴۰۰

دی‌ماه سال گذشته بود که ایران‌خودرو طرح پیش‌فروشی برای دو نسخه دستی و اتوماتیک تارا ارائه داد. در همین راستا نیز نخستین سری دنده دستی این خودرو شهریور ماه امسال به دست خریداران آن رسید. تحویل نسخه‌های دنده اتومات نیز از مهرماه تا دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

حالا درست چند هفته پس از تحویل نسخه‌های دنده دستی تارا به حواله‌داران آن، قیمت این محصول در بازار آزاد بسته به رنگ آن بین ۳۵۰ تا ۳۸۰ میلیون تومان تعیین شده است. سود حاصل از ثبت‌نام تارا دنده دستی برای حواله‌داران این خودرو بین ۶۰ تا ۹۰ میلیون تومان خواهد بود.

قیمت کارخانه‌ای نسخه دنده دستی تارا مشخص شد – شهریور ۱۴۰۰

با تحویل نسخه‌های دنده دستی تارا به حواله‌داران این خودرو بهای کارخانه‌ای آن مشخص شد.

حواله‌داران تارا به غیر از مبلغ علی‌الحسابی ۱۴۳میلیون و ۵۵۰هزار تومان که در هنگام ثبت‌نام این خودرو پرداخت کرده‌اند باید ۱۴۶میلیون و ۹۲۲هزار و ۹۰۰تومان دیگر را نیز به حساب ایران‌خودرو واریز کرده تا تارا دنده دستی را با بهای ۲۹۰میلیون و ۴۷۲هزار و ۹۰۰تومان به صورت کامل خریداری کرده و آن را هرچه زودتر دریافت کنند.

خرید و فروش خودرو تارا در سایت دیوار ممنوع شد – بهمن ۹۹

دیوار به‌منظور مبارزه با قانون‌شکنان، اعلام کرد که دیگر اجازه خرید و فروش حواله‌های سه خودروی تارا، سورن پلاس و رانا پلاس را نخواهد داد. این سه خودرو تنها از طریق قرعه‌کشی به‌دست مصرف‌کنندگان نهایی می‌رسند و علاوه‌بر حواله‌های آن‌ها خرید و فروش فیزیکی این خودروها نیز ممنوع است. گفتنی است دیوار آگهی‌های مرتبط با این خودروها را منتشر نخواهد کرد.

ایران‌خودرو تارا را در دو نسخه اتومات و دنده دستی پیش‌فروش کرد – دی ۹۹

ایران‌خودرو امکان پیش فروش تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک را میسر کرده است. این شرایط فروش شامل قرعه‌کشی بوده و ثبت‌نام کنندگان تنها در صورت برنده شدن در قرعه‌کشی می‌توانند به خودرو مذکور دسترسی داشته باشند.

موعد تحویل تارا دستی تیر تا دی‌ماه ۱۴۰۰ و موعد تحویل تارا اتوماتیک مهر الی دی‌ماه ۱۴۰۰ در نظر گرفته است.

پیش فروش تارا در دو نوع دستی و اتوماتیک مانند دیگر شرایط فروش ایران خودرو بوده و نیازمند دریافت کد کاربری و کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی است. این شرایط فروش از شنبه ۲۰ ام دی‌ماه آغاز و تا دوشنبه ۲۲ دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

پیش‌فروش تارا اتومات دنده دستی دی ۹۹

تارا چه مشخصاتی دارد؟

در مراسم اولیه اعلام شده است که تارا در دو نسخه دنده‌ای و اتوماتیک عرضه خواهد شد. هر دو نسخه در ابتدا با پیشرانه TU5 پلاس به بازار می‌آیند و بعدها خانواده پیشرانه EF7 بر روی آن‌ها نصب خواهد شد.

پیشرانه TU5 پلاس می‌تواند ۱۱۰ تا ۱۱۵ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ تا ۱۵۲ نیوتن متر گشتاور تولید کند. نسخه دنده‌ای تارا به یک جعبه دنده دستی ۵ سرعته و نسخه اتوماتیک به یک جعبه دنده ۶ سرعته سه حالته مجهز است و در دو نسخه نیرو به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

از جمله امکانات نسخه اتوماتیک تارا می‌توان به رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، سانروف، ۴ کیسه هوا، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل و محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم و پارچه، سنسور نور و باران، آینه‌های تاشو برقی، تهویه الکتریکی و اتوماتیک، صندلی‌های برقی جلو، چراغ روشنایی روز، نمایشگر لمسی با قابلیت اشتراک گذاری صفحه تلفن همراه، سنسور پارک و دوربین عقب، سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، حالت برفی و اسپرت جعبه دنده، قابلیت تیپ ترونیک جعبه دنده و … اشاره کرد.

ضمنا شما میتوانید برای مشاهده آخرین تغییرات قیمت بازار خودرو به لیست قیمت روز خودرو کارنامه مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.