شرایط فروش کلوت مکث‌موتور – فروردین ۱۴۰۳

0 3,998

در این نوشتار با کارنامه همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر جدیدترین شرایط فروش اعلامی از سوی مکث‌موتور برای خودرو کلوت:

 

شرایط فروش اقساطی کلوت اتوماتیک مکث‌موتور – اسفند ۱۴۰۲

شرکت مکث موتور جدیدترین شرایط فروش اقساطی پیکاپ کلوت اتوماتیک را اعلام کرد:


شرایط فروش کلوت مکث‌موتور – اسفند ۱۴۰۲

شرکت مکث موتور جدیدترین شرایط فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک را با افزایش قیمت ۷۷ میلیون تومانی اعلام کرد:


promotion banner

شرایط فروش کلوت مکث‌موتور – آبان ۱۴۰۲

شرکت مکث موتور شرایط فروش کلوت اتوماتیک با مدل ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این شرایط فروش برای خودرو کلوت در مدل ۱۴۰۲ بوده و پیش‌پرداخت آن ۷۹۵.۵ میلیون تومان است.

این شرایط اقساطی با بازپرداخت ۱۲ و ۱۸ بوده و سود و کارمزد آن صفر درصد است. موعد تحویل خودرو ۳۰ روز کاری پس از تکمیل ثبت‌نام خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۹ آبان‌ماه با حضور در نمایشگاه مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


شرایط فروش کلوت اتومات اعلام شد – آذر ۱۴۰۱

شرکت مکث موتور شرایط فروش کلوت اتوماتیک با مدل ۱۴۰۲ را اعلام کرد. این شرایط فروش برای خودرو کلوت در مدل ۱۴۰۲ بوده و پیش‌پرداخت آن ۶۵۰ میلیون تومان است.

سود مشارکت در این طرح ۱۸ درصد سالیانه در نظر گرفته شده است و الباقی بهای روز خودرو نیز هم‌زمان با صدور دعوتنامه و پس از کسر سود مشارکت اعلام و دریافت خواهد شد. موعد تحویل نیز ۹۰ روز کاری پس از تکمیل ثبت‌نام (اردیبهشت ۱۴۰۲) خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند از روز سه‌شنبه ۱۵ آذرماه با حضور در نمایشگاه مرکزی یا نمایندگی‌های مجاز مکث موتور در سراسر کشور نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

کلوت اتوماتیک یکی از معدود پیکاپ‌های اتوماتیک تولیدی در کشور است که با بهره‌گیری از موتور پرقدرت ۲٫۴ لیتری توربوشارژ میتسوبیشی، ۲۱۵ اسب بخار توان و ۳۲۰ نیوتن‌متر گشتاور را به‌سمت گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک هدایت می‌کند تا کلوت بر پایه این توان، دور موتور بالا و قفل دیفرانسیل اتوماتیک، بتواند مسیرهای چالشی به‌ویژه گل‌ولای و کویر را همچون مسیرهای شهری با اطمینان خاطر بپیماید.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تماس ۴۱۷۵۵۸۰۰-۰۲۱ یا سایت www.maxmotorco.com با مکث موتور در ارتباط باشند.

شرایط فروش کلوت اتومات اعلام شد - آذر ۱۴۰۱

شرایط فروش کلوت مکث‌موتور اعلام شد – اسفند ۱۴۰۰

شرکت مکث‌موتور اعلام کرد که قصد دارد در یک شرایط فروش از ساعت ۱۰ صبح ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ عرضه پیکاپ کلوت دنده‌ای را با قیمت قطعی و با موعد تحویل ۹۰ روزه آغاز کند.

بر اساس بخشنامه اعلامی از سوی این شرکت قیمت قطعی کلوت دنده‌ای برابر با ۸۳۹ میلیون تومان است و متقاضیان خرید این خودرو در مرحله ثبت‌نام باید ۴۰۰ میلیون تومان به‌عنوان پیش‌پرداخت واریز کنند.

در شرایط فروش اعلامی برای کلوت مکث‌موتور خودروهای تحویلی مدل سال ۱۴۰۱ خواهند بود و تنها ۳ رنگ سفید، مشکی و نوک‌مدادی از این خودرو در بازار عرضه خواهد شد.

لازم به ذکر است در این شرایط فروش سود مشارکت و یا انصراف به خریداران تعلق نخواهد گرفت و سود تأخیر نیز یک درصد در نظر گرفته شده است.

شرایط فروش مکث‌موتور کلوت اسفند ۱۴۰۰

کلوت مکث موتور چه مشخصاتی دارد؟

براساس اعلام مکث‌موتور در زیر کاپوت کلوت یک قوای محرکه ۲٫۴ لیتری با حداکثر قدرت ۲۱۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۲۰ نیوتن‌متری قرار دارد که مصرف سوختی آن برابر با ۱۰٫۳ لیتر است.

پیش از این قرار بود که در این پیکاپ از یک موتور ۲ لیتری توربو استفاده شود اما بخش مهندسی مکث‌موتور تصمیم گرفت به‌جای استفاده از قوای محرکه مذکور از مدل قدرتمندتر‌ ۲٫۴ لیتری توربو ساخت میتسوبیشی بهره ببرد. به این ترتیب کلوت قدرتمندترین پیکاپ مونتاژی کشور محسوب می‌شود.

گفته می‌شود خردادماه سال آینده نسخه اتوماتیک این وانت نیز رونمایی و راهی بازار کشورمان خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.