کاهش ۵ تا ۲۰ میلیون تومانی قیمت خودرو در دی ۹۹

0 3,200

با نزولی شدن قیمت دلار بازار خرید و فروش خودرو نیز واکنش نشان داده و شاهد کاهش قیمت خودرو در طی دی ماه سال ۹۹ هستیم. روند کاهشی قیمت‌ها به صورتی است که تمامی خودروهای داخلی و مونتاژی با کاهش قیمتی بین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان مواجه شده‌اند.

روند کاهش قیمت خودرو ها در دی ماه سال ۹۹ به صورتی بوده است که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند رکود بازار خودرو همچنان ادامه یابد. شرایط در حال حاضر به نحوی است که خریداران خودرو منتظر کاهش بیشتر قیمت‌ها بوده و فروشندگان نیز امید دارند که قیمت‌ها مجددا به حالت قبل بازگردد.

حتما بخوانید: محاسبه افت قیمت خودرو و عوامل موثر بر آن

البته سیگنال‌هایی که از بازار ارز دریافت می‌شود حکایت از آن دارد که احتمالا قیمت‌ها در بازار خودرو روندی کاهشی در پیش خواهند گرفت و حداقل تا زمانی که در بازار دلار شاهد افزایش قیمت نباشیم روند فعلی بازار خودرو نیز حفظ خواهد شد.

کاهش قیمت خودرو دی ۹۹

قیمت خودرو های داخلی – دی ماه ۹۹

در حال حاضر پراید ۱۳۱ در بازار قیمتی برابر با ۱۰۰ میلیون تومان دارد و تیبا ۲ با بهای ۱۱۵ میلیون تومان دادوستد می‌شود. قیمت پژو ۲۰۶ تیپ دو و تیپ پنج نیز به ترتیب برابر با ۱۸۳ و ۲۴۳ میلیون تومان است. همچنین تیبا صندوقدار و پژو ۴۰۵ به ترتیب ۱۰۹ و ۱۷۵ میلیون تومان ارزش‌گذاری شده‌اند.

خریداران و فروشندگان بازار خودرو پژو ۲۰۷ دستی و اتومات را با بهای قیمتی ۲۷۵ و ۳۹۵ میلیون تومان داد و ستد می‌کنند و سراتو و جک S5 نیز با برچسب قیمتی ۷۹۰ و ۶۶۰ میلیون تومان مورد معامله قرار می‌گیرند.

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.