خرید و فروش خودروی تارا در سایت دیوار ممنوع شد

0 1,985

سایت دیوار به تازگی اعلام کرده است که خرید و فروش خودروی تارا در این پلتفرم ممنوع است. به این ترتیب تارا سومین خودرویی است که خرید و فروش آن در دیوار ممنوع خواهد بود.

فروش سریع خودروی شما راحت و بی‌دردسر

تا پیش از این دیوار اعلام کرده بود که خرید و فروش حواله‌های خودروهای سورن پلاس و رانا پلاس در این پلتفرم ممنوع است که به تازگی خرید و فروش تارا نیز در دیوار ممنوع شد.

خودروهای ثبت‌نامی در قرعه‌کشی‌های ایران‌خودرو و سایپا تا یک سال مجوز خرید و فروش ندارند، اما دلالان و سودجویان بازار، این خودروها را در اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های مختلف به صورت غیرقانونی عرضه می‌کنند. این موضوع به خصوص در مورد خودروهایی صورت می‌پذیرد که به تعداد محدود و توسط قرعه‌کشی در بازار عرضه می‌شوند.

حتما بخوانید: بهترین زمان فروش خودرو دست دوم چه زمانی است؟

علت ممنوعیت خرید و فروش حواله‌های خودرو در دیوار چیست؟

به منظور مبارزه دیوار با قانون‌شکنان، این پلتفرم اعلام کرد که دیگر اجازه خرید و فروش حواله‌های سه خودروی تارا، سورن پلاس و رانا پلاس را نخواهد داد. این سه خودرو تنها از طریق قرعه‌کشی به دست مصرف‌کنندگان نهایی می‌رسند و علاوه‌بر حواله‌های آن‌ها خرید و فروش فیزیکی این خودروها نیز ممنوع است. گفتنی است دیوار آگهی‌های مرتبط با این خودروها را منتشر نخواهد کرد.

مراجع قانونی پیوسته در خصوص خرید و فروش حواله‌ خودروهای عرضه شده در قرعه‌کشی‌های ایران‌خودرو و سایپا هشدار می‌دهند. با این وجود بازار سیاه این حواله‌ها به شدت داغ بوده و پرونده‌های کلاهبرداری متنوعی نیز در خصوص آن‌ها باز است.

خرید و قیمت خودروی دست دوم و کارشناسی شده

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.