ثبت نام بهمن دیزل: شرایط پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده – اردیبهشت ۱۴۰۳

0 15,247

در این نوشتار با کارنامه همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر تغییرات قیمتی و آخرین شرایط فروش اعلامی از جانب بهمن دیزل برای محصولات این شرکت:

عناوین این مطلب

شرایط فروش کشنده فاو ۴۶۰ سیبا موتور در بورس کالا – اردیبهشت ۱۴۰۳

بهمن دیزل ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ کامیون کشنده فاو ۴۶۰ را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

خرید این محصول در بورس کالا تابع قوانین حاکم بر این بازار بوده و مشتریان محترم می‌بایست در سامانه سجام احراز هویت کنند و در یکی از کارگزاری‌های معتبر ثبت نام نمایند. این محصول با قیمت پایه ۴ میلیارد و ۷۷۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.


promotion banner

شرایط فروش نقدی کامیونت فورس و کشنده امپاور بهمن دیزل – اسفند ۱۴۰۲

شرکت بهمن دیزل در بخشنامه جدید خود کامیونت فورس ۶ تن و کشنده امپاور را به صورت نقدی، مدل ۱۴۰۲ و با موعد تحویل دو ماهه عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۲۱ اسفند تا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سامانه فروش محصولات بهمن دیزل به صورت آنلاین و یا خرید از طریق نمایندگی‌های مجاز بهمن دیزل نسبت به خرید اقدام نمایند:


promotion banner

شرایط فروش نقدی کامیونت فورس و کشنده امپاور بهمن دیزل – اسفند ۱۴۰۲

شرکت بهمن دیزل در بخشنامه جدید خود کامیونت فورس ۶ تن و کشنده امپاور را به صورت نقدی، مدل ۱۴۰۱ و با موعد تحویل دو ماهه عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند از ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۱۴ اسفند تا زمان تکمیل طرفیت و یا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ با مراجعه به سامانه فروش محصولات بهمن دیزل به صورت آنلاین و یا خرید از طریق نمایندگی‌های مجاز بهمن دیزل نسبت به خرید اقدام نمایند:


شرایط فروش نقدی کشنده فاو ۴۶۰ دنده‌ای بهمن دیزل و سیبا موتور – اسفند ۱۴۰۲

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در بخشنامه جدید خود کشنده فاو ۴۶۰ دنده‌ای را با افزایش قیمت ۷ درصدی، به صورت نقدی با موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش محصولات بهمن دیزل به صورت آنلاین و یا خرید از طریق نمایندگی‌های مجاز بهمن دیزل نسبت به خرید اقدام نمایند:


promotion banner

شرایط فروش نقدی کامیونت فورس و کشنده امپاور بهمن دیزل – اسفند ۱۴۰۲

شرکت بهمن دیزل در بخشنامه جدید خود کامیونت فورس و کشنده امپاور را به صورت نقدی با موعد تحویل فوری عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش محصولات بهمن دیزل به صورت آنلاین و یا خرید از طریق نمایندگی‌های مجاز بهمن دیزل نسبت به خرید اقدام نمایند:


شرایط فروش اقساطی کامیونت فورس بهمن دیزل – بهمن ۱۴۰۲

شرکت بهمن دیزل در بخشنامه جدید خود کامیونت فورس را به صورت اقساطی با موعد تحویل فوری عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این خودرو می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش محصولات بهمن دیزل به صورت آنلاین و یا خرید از طریق نمایندگی‌های مجاز بهمن دیزل نسبت به خرید اقدام نمایند:


شرایط فروش کشنده فاو ۴۶۰ سیبا موتور در بورس کالا – بهمن ۱۴۰۲

بهمن دیزل روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ کامیون کشنده فاو ۴۶۰ را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

خرید این محصول در بورس کالا تابع قوانین حاکم بر این بازار بوده و مشتریان محترم می‌بایست در سامانه سجام احراز هویت کنند و در یکی از کارگزاری‌های معتبر ثبت نام نمایند. این محصول با قیمت پایه ۳ میلیارد و ۷۰۸ میلیون تومان به فروش می‌رسد.


شرایط فروش نقدی، اقساطی و پیش فروش محصولات بهمن دیزل – بهمن ۱۴۰۲

شرکت بهمن دیزل در بخشنامه جدید خود انواع محصول شامل کامیونت فورس، کشنده امپاور و مینی بوس سحر را به صورت نقدی، اقساطی و پیش فروش و با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ و اردیبهشت ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش محصولات بهمن دیزل به صورت آنلاین و یا خرید از طریق نمایندگی‌های مجاز بهمن دیزل نسبت به خرید اقدام نمایند:


شرایط فروش کشنده فاو ۴۶۰ – دی ۱۴۰۲

شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در بخشنامه جدید خود کشنده فاو ۴۶۰ را به صورت نقدی و با موعد تحویل اسفند ۱۴۰۲ عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح ۲۷ دی ۱۴۰۲ تا ۱ ام بهمن‌ماه با مراجعه به سامانه فروش محصولات بهمن دیزل به صورت آنلاین نسبت به خرید اقدام نمایند:


شرایط فروش فورس، امپاور و سحر – دی ۱۴۰۲

شرکت بهمن دیزل در بخشنامه جدید خود ۹ محصول شامل انواع کامیونت فورس، کشنده امپاور و مینی بوس سحر را به صورت نقدی و با موعد تحویل بهمن ۱۴۰۲ و فروردین ۱۴۰۳ عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش محصولات بهمن دیزل به صورت آنلاین نسبت به خرید اقدام نمایند.


شرایط فروش کشنده امپاور و کامیونت فورس در بورس کالا – آذر ۱۴۰۲

بهمن دیزل روز یکشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ کامیون کشنده امپاور BD500 و کامیونت فورس را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

خرید این محصول در بورس کالا تابع قوانین حاکم بر این بازار بوده و مشتریان محترم می‌بایست در سامانه سجام احراز هویت کنند و در یکی از کارگزاری‌های معتبر ثبت نام نمایند. این محصول با قیمت پایه ۳ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.


شرایط فروش کشنده فاو J6 سیبا موتور – آذر ۱۴۰۲

شرکت سیبا موتور جدیدترین محصول خود کشنده J6 را به صورت نقدی عرضه می‌کند. این طرح فروش از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۹ آذر تا ساعت ۱۶ روز شنبه مورخ ۲۵ آذر از طریق عاملیت‌های مجاز برقرار است.

کشنده تک محور FAW J6P-460 با قیمت چهار میلیارد و ۶۷میلیون و ۲۰۸هزار تومان قیمت گذاری شده و موعد تحویل آن هفته دوم بهمن ۱۴۰۲ است.

کشنده تک محور FAW J6P-460 مجهز به کروز کنترل و نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو با ۶ سیلندر خطی ۲۴ سوپاپ، مجهز به توربو شارژ و اینترکولر با سیستم آلایندگی E5 به بازار عرضه می‌شود. این کشنده با ۴۴ تن و قدرتی معادل ۴۶۰ اسب بخار با ترمزهای دیسکی-کاسه‌ای در عقب و جلو روانه بازار خواهد شد.

کشنده J6 با امکانات رفاهی سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و بخاری درجا، مولتی مدیا ۶.۲ اینچی، صندلی راننده تمام بادی با قابلیت تنظیم، سیستم کنترل حرکت بین خطوط، سیستم اخطار تصادف، چراغ رانندگی در روز و دوربین محیطیِ دید ۴ طرفه قابل قبولی نسبت به رقبا به بازار عرضه می‌شود.


شرایط فروش فورس، امپاور و سحر (آذر ۱۴۰۲)


شرایط فروش فورس، امپاور و سحر (آبان ۱۴۰۲)

شرکت بهمن دیزل در بخشنامه جدید خود ۹ محصول شامل انواع کامیونت فورس، کشنده امپاور و مینی بوس سحر را به صورت نقدی و با موعد تحویل آذر و دی ۱۴۰۲ عرضه می‌کند. متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش محصولات بهمن دیزل به صورت آنلاین نسبت به خرید اقدام نمایند.


عرضه جدید کشنده امپاور در بورس کالا – ۲۳ آبان

بهمن دیزل روز یکشنبه ۲۹ آبان ماه سال جاری کامیون کشنده امپاور BD500 را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

خرید این محصول در بورس کالا تابع قوانین حاکم بر این بازار بوده و مشتریان محترم می‌بایست در سامانه سجام احراز هویت کنند و در یکی از کارگزاری‌های معتبر ثبت نام نمایند. این محصول با قیمت پایه ۳ میلیارد و ۱۳۱ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

موعد تحویل کامیون امپاور دو ماهه خواهد بود.

کشنده امپاور BD500 به یک قوای محرکه CUMMINS توربو شارژ با سطح آلایندگی یورو ۵ مجهز است. این قوای محرکه می‌تواند به همراه گیربکس ۱۲ سرعته زد‌اف قرار گرفته در کنار خود قدرتی در حدود ۵۰۰ است بخار به چرخ‌های عقب کشنده ارسال کرده و باری به وزن ۴۴ تن را جابجا کند.

طرح جدید فروش محصولات بهمن دیزل – آبان ۱۴۰۱

طرح فروش نقدی انواع محصولات شرکت بهمن دیزل ویژه آبان ۱۴۰۱ اعلام شد. ثبت نام بهمن دیزل از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۲۲ آبان‌ماه شروع شده و تا ساعت ۱۶ همان روز (یا تا زمان تکمیل ظرفیت فروش) ادامه دارد.

مدل قیمت کارخانه هزینه جانبی قیمت نهایی
شیلر ۶ تن ۸۴۷.۳ ۸۲.۶ ۹۳۰
فورس ۶ تن ۸۹۳.۲ ۸۶.۹ ۹۸۰.۱
فورس ۶ تن خوابدار ۹۲۹.۹ ۹۰.۲ ۱۰۲۰
امپاور ۳۰۶۳ ۲۸۶.۹ ۳۳۵۰
سحر پلاس ۱۴۳۹.۶ ۱۴۰.۸ ۱۵۸۰.۴

*قیمت‌ها بدون احتساب کاربری است.

در این شرایط فروش بهمن دیزل خودروهای فروخته شده به رنگ سفید بوده و موعد تحویل آنها نیز در هفته دوم آذرماه ۱۴۰۱ است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.