شرایط پیش فروش جدید پیکاپ تونلند اعلام شد (خرداد ۱۴۰۲)

3 87,657

فوتون تونلند تولیدشده در داخل کشور که بیشتر آن را به پیکاپ ایران خودرو دیزل می‌شناسند و سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) آن را باکیفیت‌ترین پیکاپ تولیدی کشور معرفی کرده است، حاصل همکاری مشترک ایران‌خودرو دیزل با کمپانی چینی فوتون است. در این نوشتار با کارنامه همراه باشید تا از آخرین شرایط فروش و تغییرات قیمتی پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل برایتان بگوییم.

شرایط پیش فروش جدید پیکاپ تونلند اعلام شد – خرداد ۱۴۰۲

طبق اطلاعیه روابط عمومی ایران خودرو دیزل، به مناسبت آغاز دهه کرامت و سالگرد آزادسازی خرمشهر، پیش‌فروش آنلاین محصولات این شرکت شامل کامیون‌های کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ و پیکاپ تونلند (تانلند) فوتون اتوماتیک را آغاز خواهد کرد.

بر این اساس، پیش‌فروش آنلاین کامیون‌های کمپرسی ۱۹۲۴ و ۲۶۲۴ از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲ خرداد و پیش‌فروش پیکاپ تونلند فوتون اتوماتیک از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ و تنها از طریق وبسایت فروش ایران خودرو دیزل به آدرس esale.ikd.ir شروع خواهد شد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی‌های مجاز فروش ایران خودرو دیزل یا وبسایت این شرکت مراجعه کنند.

قیمت جدید پیکاپ فوتون اتوماتیک و دیزل اعلام شد – اردیبهشت ۱۴۰۲

گروه صنعتی ایران خودرو، قیمت ۵ محصول تجاری ایران خودرو دیزل ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

در این لیست پیکاپ فوتون اتوماتیک ۱.۶۳۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان و پیکاپ فوتون دیزل ۱.۳۴۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده است. ون وانا محصول ایران خودرو دیزل با قیمت ۱.۴۳۶.۰۰۰.۰۰۰ تومان عرضه می‌شود.

قیمت جدید ۵ محصول ایران خودرو دیزل

نام محصول قیمت جدید (تومان)
پیکاپ فوتون اتوماتیک ۱.۶۳۷.۰۰۰.۰۰۰
پیکاپ فوتون دیزل ۱.۳۴۳.۰۰۰.۰۰۰
ون وانا ۱.۴۳۶.۰۰۰.۰۰۰
۱۹۲۴ باری ۲.۴۸۹.۰۰۰.۰۰۰
۱۹۲۴ کمپرسی ۲.۴۸۸.۰۰۰.۰۰۰
promotion banner

شرایط فروش فوتون تونلند G7 اعلام شد – اسفند ۱۴۰۱

بر این اساس ثبت‌نام محصول ون وانا از دوشنبه ۲۲ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح و ثبت‌نام محصول پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک از روز سه‌شنبه ۲۳ اسفندماه ساعت ۱۰ صبح، به‌صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت به نشانی esale.ikd.ir انجام خواهد پذیرفت.

شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک با قیمت قطعی – بهمن ۱۴۰۱

بر اساس اطلاعیه شرکت ایران خودرو دیزل روز شنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ اولین دور عرضه خودرو پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک آغاز خواهد شد.

پس از رونمایی از محصول پیکاپ فوتون اتوماتیک بنزینی در ماه گذشته، شرکت ایران خودرو دیزل از روز شنبه هفته آینده اولین مرحله فروش این محصول خود را آغاز خواهد کرد و متقاضیان از ساعت ۱۰ می‌توانند از طریق وبسایت این شرکت اقدام به خرید نمایند.

در این طرح فروش محصول پیکاپ فوتون اتوماتیک بنزینی در رنگ‌های سفید و مشکی و با قیمت قطعی عرضه می‌شود و تحویل خودرو در اسفندماه خواهد بود.

شرایط فروش پیکاپ فوتون بنزینی اتوماتیک

  • در این طرح هر شخص حقیقی (کد ملی) تنها می‌تواند برای خرید یک خودرو اقدام کند.
  • کسانی که پیش از این و طی یک‌سال گذشته اقدام به خرید محصولات پیکاپ شرکت ایران خودرو دیزل نموده‌اند، امکان خرید مجدد را ندارند.
  • حداقل داشتن ۱۸ سال سن و همچنین گواهینامه رانندگی برای خریداران الزامی است.

شرایط فروش پیکاپ فوتون دیزلی اعلام شد – دی ۱۴۰۱

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی یک میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۲۰ دی‌ماه خبر داد.

این طرح فروش ویژه صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود.

آغاز طرح فروش محدود پیکاپ فوتون دیزلی ایران خودرو دیزل – دی ۱۴۰۱

ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی از ساعت ۱۰ صبح دوشنبه ۱۲ دی ماه خبر داد.

در این طرح فروش ویژه که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت، علاوه بر روش نقدی، روش تسهیلاتی ۱۲ و ۱۸ ماهه نیز  پیش‌بینی شده است.

شرایط فروش ویژه پیکاپ فوتون تونلند جدید دیزلی ایران خودرو دیزل + جدول – آذر ۱۴۰۱

بر اساس اطلاعیه شرکت ایران خودرو دیزل ثبت‌نام پیکاپ فوتون تونلند دیزلی دو کابین در رنگ‌های متنوع از روز سه‌شنبه ۲۲ آذر‌ماه از طریق سایت شرکت ایران خودرو دیزل شروع خواهد شد.

در این طرح فروش، متقاضیان می‌توانند از روش‌های خرید نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی ویژه ایران خودرو دیزل بهره‌مند شوند. خودروهای موجود در این طرح فروش با تحویل ۳۰ تا۹۰ روزه عرضه شده و امکان خرید اقساطی بلندمدت و همچنین امکان انتخاب این محصول در چهار رنگ وجود دارد.

خودرو روش فروش رنگ زمان ثبت نام نحوه ثبت نام
فوتون تونلند دیزلی نیوفیس نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی تحویل ۳۰ تا۹۰ روزه چهار رنگ سه‌شنبه ۲۲ آذر‌ماه اینترنتی

شرایط فروش ویژه جدید پیکاپ فوتون ایران خودرو دیزل – آبان ۱۴۰۱

بنابرگزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، با توجه به ثبت رکورد فروش پیکاپ فوتون در ماه گذشته، ثبت‌نام پیکاپ فوتون دیزلی دوکابین با رنگ‌های متنوع از تاریخ ۲۸ آبان‌ماه از طریق سایت شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir آغاز می‌شود.

در این طرح، سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی بلندمدت پیش‌بینی شده است.

شرایط فروش ویژه نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل تمدید شد – آبان ۱۴۰۱

شرکت ایران‌خودرودیزل از روز چهارشنبه طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون دیزلی خود را آغاز کرد و حالا این شرکت اعلام کرده است که با توجه به استقبال گسترده متقاضیان از مدل‌های رنگی، ظرفیت طرح فروش مدل‌های رنگی توسط شرکت افزایش یافته و طرح به مدت محدود و تا زمان تکمیل ظرفیت، تمدید شده است.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی خ تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده است.

شرایط فروش ویژه نقدی و اقساطی پیکاپ فوتون نیوفیس ایران خودرو دیزل – آبان ۱۴۰۱

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز طرح فروش ویژه پیکاپ فوتون نیوفیس دیزلی دوکابین با قیمت قطعی به مناسبت ولادت امام حسن عسگری (ع) از روز چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ تا زمان تکمیل ظرفیت خبر داده است.

حتما بخوانید: شرایط فروش محصولات ایران خودرو

به گزارش پرشین خودرو، در این طرح فروش ویژه نقدی اقساطی که صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir انجام می‌شود، برای نخستین بار امکان خرید مدل‌های رنگی این محصول در چهار رنگ قرمز، نقره‌ای، خاکستری و مشکی فراهم خواهد بود.

در این طرح فروش سه روش نقدی، نقدی مرحله‌ای (با سود مشارکت ۱۲ درصد) و اقساطی با تحویل ۳۰ تا ۹۰ روزه و امکان خرید اقساطی تا ۲۴ ماه (روش اقساطی یک‌ساله بدون کارمزد) پیش‌بینی شده است.

خودرو فوتون تونلند نیوفیس تنها پیکاپ دیزلی ایران با پیشرانه معروف کامینز ۸/۲ لیتری مجهز به توربوشارژر است که می‌تواند ۳۶۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند که آن را به قدرتمندترین پیکاپ دوکابین بازار ایران تبدیل کرده است.

حتما بخوانید: اخبار خودرو طرح های فروش ایران خودرو برای مادران

خودروی لوکس تونلند فوتون مجهز به سیستم‌های ایمنی پیشرفته و تجهیزات رفاهی، مورد توجه علاقه مندان به سفر، ماجراجویی، کمپینگ در طبیعت و آفرود قرار گرفته و قابلیت چهارچرخ محرک و مصرف سوختی پایین‌تر نسبت به رقبای خود در کشور از دیگر ویژگی های مهم این محصول است.

به منظور معرفی مشخصات فنی و عملکردی خودرو، کارزار معرفی محصول در مجموعه تفریحی و ورزشی توچال و مجموعه ورزشی انقلاب تا پایان هفته جاری در حال برگزاری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
3 نظرات
  1. شهرام
    شهرام می گوید

    دوست دارم یه پیکاپ بخرم اما اقساطش خیلی کوتاه و سنگینه.ماهی سی چهل میلیون فقط پولدارا دارن

  2. فرهاد هامونی
    فرهاد هامونی می گوید

    همه چیز گفتی الا قیمت و شرایط فروش

  3. علی
    علی می گوید

    واقعا پیکاپ قوی و کم مصرفی هست .هیچ جا کم نمیاره

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.