اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

آدرس سایت ثبت نام خودروهای داخلی اعلام شد

به دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت، تمام شرکت‌های خودروسازی اعم از دولتی و خصوصی باید محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر طرح‌های فروش فوری، فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش ارائه شده در این سامانه و اخبار و حواشی مربوط به آن:

لازم به ذکر است که متقاضیان خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی دولتی یعنی ایران‌خودرو و سایپا و شرکت‌های خودروسازی خصوصی همچون مدیران‌خودرو، کرمان‌موتور، آرین‌موتور و … باید برای خرید خودرو به این سامانه مراجعه کنند.

عناوین این مطلب

آدرس سایت ثبت نام خودروهای داخلی اعلام شد – ۱۳ اسفند

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که از هفته آینده کار ثبت نام برای فروش خودرو‌های داخلی در سامانه saleauto.ir آغاز می‌شود.

امید قالیباف در این خصوص گفت: «وزارت صمت از هفته آینده کار ثبت نام برای فروش خودرو‌های داخلی را در سامانه saleauto.ir آغاز می‌کند. در این طرح، صد‌ها هزار دستگاه خودرو عرضه خواهد شد و میزان تقاضا برای هر خودرو و مدل آن، مشخص است. قرعه کشی برای رتبه بندی خودرو‌ها پس از پایان ثبت نام انجام خواهد شد.» وی تشریح کرد: «اگر چنانچه فرد متقاضی در انتهای لیست و شرایطی قرار گرفت که تحویل خودرو طولانی شد این امکان وجود دارد که قرعه کشی برای وی حذف شود و در لیست انتظار قرار گیرد و خودرو‌ها هم بر اساس فروش خودروساز‌ها برنامه ریزی شده است.»

سخنگوی وزارت صمت با بیان اینکه ثبت نام خودرو‌ها براساس برنامه تولید است گفت: «اینطور نیست که خودروی ثبت نام شده دیگر تولید نشود.»

سامانه یکپارچه فروش خودرو بازگشت – ۱۰ اسفند

وزارت صمت در ابتدای سال ۱۴۰۱، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را به عنوان تنها کانال عرضه محصولات خودروسازان راه‌اندازی کرد. این سامانه با تمرکز روی قرعه‌کشی روی کار آمد، هرچند طولی نکشید که به دلایل متعدد از جمله نقص‌های فنی و ابهام در روند عرضه خودروها، به فعالیت خود خاتمه داد.

حال به نظر می‌رسد سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با مکانیزم جدیدی شروع به کار کرده و به بستر فروش خودروسازان اصلی کشور و همین‌طور خودروسازان بخش خصوصی تبدیل شده است. به طوری که این هفته شاهد فروش بدون قرعه کشی ۴۰۰ هزار خودرو در این سیستم متمرکز خواهیم بود.

سامانه یکپارچه فروش خودرو حذف شد – ۱۲ مهر

آن‌طور که معاون حمل‌ونقل وزارت صمت اعلام کرده، در نیمه دوم سال‌جاری قرعه‌کشی بر مبنای ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو نخواهد بود. به گفته منوچهر منطقی، از این سامانه به‌منظور نظارت سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان بر تعداد فروش مجاز خودرو، تحویل به‌‌‌‌موقع خودروهای ثبت‌نامی و همچنین اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد شد.

پیش‌تر قرار بود در نیمه دوم سال‌جاری، هرماه ۱۰۰‌هزار دستگاه خودرو از طریق سامانه یکپارچه عرضه شود؛ اما حالا با توجه به حذف آن، فروش خودروها از طریق بورس‌کالا یا از مسیر پلتفرم داخلی خودروسازان انجام خواهد شد.

برای اطلاع از شرایط فروش ایران خودرو و شرایط فروش سایپا، شرایط فروش لاماری ایما، بر روی لینک مرتبط با آنها کلیک کنید.

آن‌طور که معاون حمل‌ونقل وزارت صمت عنوان کرده، در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودروهای شرکت سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به متعادل بودن عرضه و تقاضا، از سوی خود شرکت‌ها یا از طریق بورس‌کالا انجام می‌شود.

نتایج قرعه کشی خودرو امروز سه‌شنبه اعلام خواهد شد – ۲۲ شهریور

سخنگوی وزارت صمت گفت: «نتایج قرعه کشی سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه وزارت صمت، امروز ۲۲ شهریور ماه اعلام می‌شود.»

به گفته وی، مشتریان همچنین می‌توانند با پیامک ارسال شده شرکت‌های خودروساز نیز از نتایج قرعه کشی آگاه شوند.

آمار شرکت کنندگان فروش فوری (فوق‌العاده) به تفکیک هر خودرو:

محصول تعداد شرکت کنندگان ظرفیت شانس برنده شدن
لاماری ایما ۷۳.۴۹۹ ۱۵۳ ۱ به ۴۸۰
۲۰۶ تیپ ۲ ۱.۵۶۶.۲۴۶ ۵۰۰ ۱ به ۳۱۳۲
پارس TU۵ ۲.۲۸۵.۱۶۱ ۱۰۰۰ ۱ به ۲۲۸۵
پارس سال ۱.۱۸۳.۳۹۸ ۴۰۰۰ ۱ به ۲۹۵
دنا پلاس اتوماتیک ۲۷۷.۷۹۳ ۵۰۰ ۱ به ۵۵۵
سورن پلاس ۲۴۸.۹۹۱ ۳۲۵۰ ۱ به ۷۶
رانا پلاس ۲۶۲.۷۷۳ ۲۵۰ ۱ به ۱۰۵۱
ساینا S ۷۱.۵۷۵ ۹۱۰۸ ۱ به ۷

سومین مرحله قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه فردا دوشنبه برگزار خواهد شد – ۲۰ شهریور

مراسم قرعه‌کشی سومین مرحله فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه فردا دوشنبه ۲۱ شهریورماه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

در سومین مرحله قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو تعداد ۶ میلیون و ۶۸۴ هزار و ۳۸۴ نفر و ثبت‌نام کردند و از مجموع تعداد ثبت‌نام کنندگان ۳۶۴ هزار و ۸۲ نفر معادل ۵.۴ درصد در طرح جوانی جمعیت و ۱۲۴ هزار و ۵۶۲ نفر معادل ۱.۹ درصد در طرح جایگزینی خودروهای فرسوده ثبت نام کردند.

سومین مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه از فردا آغاز می‌شود – ۱۵ شهریور

در سومین دوره قرعه‌کشی یکپارچه نزدیک به۶۰ هزار خودرو عرضه می‌شود که ۵۰ درصد ظرفیت قرعه‌کشی به طرح جوانی و ۲۰ درصد ظرفیت به خودروهای فرسوده اختصاص می یابد که فراتر از ۱۰ درصد مندرج در قانون بودجه ۱۴۰۱ است.

تنها تفاوت نوبت سوم قرعه کشی یکپارچه با دفعات قبل، اخذ استعلام از ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت برای متقاضیان مشمول طرح جایگزینی خودرو فرسوده است.

تاریخ برگزاری سومین مرحله قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد – ۲۶ مرداد

نخستین فرایند عرضه خودرو در سامانه یکپارچه فروش در اردیبهشت‌ماه و مرحله دوم آن در اواخر تیرماه برگزار شد. سخنگوی وزارت صمت به تازگی از تاریخ برگزاری سومین مرحله قرعه کشی خودرو در این سیستم متمرکز خبر داده است.

سومین مرحله قرعه‌کشی خودرو در نیمه اول شهریورماه سال جاری انجام می‌شود و این در حالی است که خودروهای تارا اتوماتیک، تارا دستی، دنا پلاس توربوشارژ، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از گروه صنعتی ایران‌خودرو، ایکس ۵۵ اکسلنت اسپرت، ایکس ۵۵ پرو اکسلنت اسپرت و تیگو ۸ پرمیوم از مدیران خودرو، ساینا اس، کوییک اس، کوییک آر رینگ آلومینیومی و کوییک معمولی از گروه سایپا و همین‌طور تمام محصولات زامیاد از فرایند قرعه‌کشی سیستم یکپارچه فروش حذف شده و به طور مستقیم در دسترس متقاضیان قرار گرفته‌اند.

ایران‌خودرو همچنین قرار است با عرضه دو خودروی پرطرفدار خود، یعنی پژو پارس و پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بورس کالا، میزان نقدینگی را افزایش داده و به وسیله آن، تیراژ محصولات خود را جهت حذف از فرایند قرعه‌کشی بهبود بخشد.

حتما بخوانید: ثبت نام ایران خودرو (پیش فروش،فروش فوق العاده)

حذف محدودیت های خرید در سامانه یکپارچه تخصیص – ۱۰ مرداد

وزارت صنعت در اظهارات اخیر خود، ضمن اشاره به بهبود تیراژ خودروسازان، از حذف محدودیت های خرید در سامانه یکپارچه تخصیص خبر داد. تمام خودروهایی که از فرایند قرعه‌کشی حذف شده‌اند، بدون هیچ محدودیتی به فروش می‌رسند.

حذف محدودیت های خرید در سامانه یکپارچه تخصیص برای خودروهایی است که به سبب تیراژ کافی، از فرایند قرعه‌کشی خارج شده‌اند. بر این اساس، قوانینی نظیر نداشتن پلاک فعال انتظامی تا ۲ سال، ممنوعیت فروش خودرو، عدم شرکت در قرعه‌کشی در صورت خرید خودرو در ۴۸ ماه گذشته و غیره دیگر برای خریداران خودروهای خارج‌شده از رویه قرعه‌کشی اِعمال نمی‌شوند.

اسامی برندگان مرحله دوم قرعه کشی خودرو ساعت ۵ امروز اعلام شد – ۲ مرداد

مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه تخصیص یکپارچه به مناسبت عید غدیر غم در ۲۵ تیرماه آغاز شد. حدود ۶ میلیون و ۵۷ هزار نفر در این مرحله ثبت نام کرده و فرایند قرعه‌کشی در روز یکم مردادماه به انجام رسید.

اسامی برندگان مرحله دوم قرعه کشی خودرو در ساعت ۱۷ امروز، یعنی یکشنبه دوم مردادماه سال ۱۴۰۱ اعلام شده و شرکت‌کنندگان با مراجعه به سایت sale.iranecar.com می‌توانند از نتایج قرعه‌کشی باخبر شوند.

با وجود انتقادهای مختلف درباره لاتاری، ظاهرا این فرایند تا پایان سال جاری در سیستم یکپارچه فروش باقی خواهد ماند. البته در صورتی که تعداد متقاضیان یک خودرو کمتر از میزان موجودی باشد، آن خودرو به طور مستقیم و بدون برگزاری قرعه‌کشی در دسترس خریداران قرار می‌گیرد. به گفته معاون وزیر صمت، در صورت تحقق وعده افزایش تیراژ خودروسازان و همین‌طور ازسرگیری واردات، وضعیت عرضه و تقاضا در بازار به حالت باثبات‌تری رسیده و فرایند قرعه‌کشی به مرور حذف خواهد شد.

نتایج مرحله دوم قرعه‌کشی سامانه یکپارچه تخصیص خودرو کی اعلام می‌شود؟ – ۲۹ تیر

طبق آمار و ارقام به دست آمده، هر فرد با احتمال زیر دو درصد می‌تواند در فرایند قرعه‌کشی برگزیده شود. حال با به پایان رسیدن موعد ثبت نام، تاریخ اعلام نتایج مرحله دوم قرعه‌کشی خودرو مشخص شده است.

فرایند قرعه‌کشی حداکثر در هفته آینده و با نظارت مستقیم سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان انجام شده و اسامی افراد برگزیده در همان روز اعلام خواهد شد.

ناگفته نماند که دور دوم فروش خودرو نیز با شکایات و گزارش‌های متعددی همراه بود. بسیاری از کاربران قادر به ثبت نام و ورود کد ملی نبودند و البته وزارت صمت مسئولیت این مشکل را بر عهده شرکت طراح سایت گذاشت.

برای مشکلات مربوط به سامانه تخصیص خودرو با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید – ۲۷ تیر

به مناسبت فرارسیدن عید سعید غدیر خم، دور دوم ثبت نام متقاضیان خودرو از ساعت ۱۷ روز شنبه ۲۵ تیرماه آغاز شد. ولی هنوز ۲۴ ساعت نگذشته که صدای معترضین درباره مشکل مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه بالا رفت.

طبق گزارش‌های متعدد، ظاهرا متقاضیان قادر به ثبت نام در سامانه نیستند. برخی از آن‌ها حتی نمی‌توانند کد ملی خود را در سیستم وارد کنند.

وزارت صمت این مشکل را بر گردن شرکتی انداخته که سامانه تخصیص خودرو را طراحی کرده است. گویا شرکت «نگاه» مسئول بروز این مشکلات بوده و افراد برای شکایت باید با شماره‌های پشتیبانی در جدول زیر تماس بگیرند.

 خودروسازان

تلفن‌های پشتیبانی

گروه صنعتی ایران‌خودرو

۰۲۱۸۲۲۷۲۷۲۷

گروه خودروسازی سایپا

۰۹۶۵۵۰

شرکت کرمان موتور

۰۲۱۴۲۷۲۴

شرکت مدیران خودرو

۰۲۱۴۷۶۵۱

شرکت بهمن موتور

۰۲۱۴۸۰۲۷

شرکت آرین پارس موتور

۰۲۱۴۸۴۹۱۰۰۰
شرکت فردا موتور

۰۲۱۴۸۶۴۵۰۰۰

خودروسازی ایلیا

۰۲۱۴۹۱۵۱۰۰۰

پشتیبانی سامانه

۰۲۱۵۴۹۴۵

مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو آغاز شد – ۲۵ تیر

به گفته سخنگوی وزارت صمت، مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو از ساعت ۵ بعدازظهر امروز (۲۵ تیرماه) آغاز شده و تا سه روز آینده (۲۸ تیرماه) ادامه خواهد داشت.

علاوه بر انتشار تاریخ شروع مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو و اعلام آماده‌باش برای متقاضیان، طرح‌ها و محصولات قابل‌عرضه در این سیستم نیز مشخص شده‌اند.

ایران‌خودرو با دو طرح پیش‌فروش یکساله و فروش فوق‌العاده در مرحله دوم شرکت می‌کند. طرح پیش‌فروش یکساله عادی و ویژه مادران شامل خودروهای دنا پلاس توربوشارژ دستی، دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک، پژو ۲۰۶ تیپ ۳ با سقف شیشه‌ای، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با گیربکس ۶ سرعته، پژو ۲۰۷ دستی با سقف شیشه‌ای، پژو پارس سال سفارشی ELX با موتور XU7P، پژو پارس سال سفارشی با موتور XU7P و سورن پلاس می‌شود. موعد تحویل این خودروها حوالی بهمن الی اسفندماه سال ۱۴۰۱ اعلام شده است.

فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو نیز شامل ۵ خودروی پرطرفدار پژو ۲۰۶ تیپ ۲، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با گیربکس ۶ سرعته، تارا اتوماتیک، دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک و پژو پارس سال می‌شود.

از طرف دیگر، سایپا با دو طرح فروش فوق‌العاده شامل ۵ خودرو و پیش‌فروش یکساله با ۷ خودرو و همین‌طور یک طرح مشارکت در تولید شامل ۴ خودرو در سیستم یکپارچه تخصیص حضور یافته است.

حتما بخوانید: ثبت‌نام سایپا؛ طرح جدید پیش‌فروش محصولات سایپا

طرح مشارکت در تولید ساپیا به‌صورت عادی و ویژه مادران با عرضه خودروهای ساینا S، کوییک S، کوییک R و کوییک معمولی همراه است. موعد تحویل این خودروها بین شهریور تا مهرماه سال ۱۴۰۲ اعلام شده است. فروش فوق‌العاده شامل خودروهای ساینا S، کوییک S، کوییک R، کوییک معمولی و شاهین G و پیش‌فروش یکساله شامل خودروهای سایپا ۱۵۱ SE با موتور M13، ساینا S، کوییک معمولی، کوییک R، کوییک R اتوماتیک و کوییک S می‌شود. این خودروها نیز در برهه زمانی بین آبان ۱۴۰۱ تا تیرماه ۱۴۰۲ در اختیار خریداران قرار می‌گیرند.

با شرکت در مرحله دوم ثبت نام در سامانه یکپارچه عرضه خودرو می‌توان برای خرید خودروی جذاب لاماری‌ایما نیز اقدام کرد. این ماشین توسط آرین پارس موتور در قالب طرح فروش فوق‌العاده عرضه شده و زمان تحویل آن حدود سه ماه اعلام شده است. لاماری‌ایما با قیمت ۱ میلیارد و ۷۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

مدیران خودرو نیز با طرح فروش فوری شامل دو مدل ایکس ۵۵ پرو اکسلنت و اکسلنت اسپرت (موعد تحویل یک‌ماهه) و همچنین طرح فروش فوق‌العاده با موعد تحویل سه‌ماهه شامل خودروهای آریزو ۵ توربو IE، تیگو ۷ IE، ام‌وی‌ام  X22اسپرت لوکس، ام‌وی‌ام  X22 پرو IE توربو و ام‌وی‌ام X33 اکسلنت اسپرت اتوماتیک در مرحله دوم عرضه در سامانه یکپارچه فروش خودرو شرکت کرده است.

ارائه ۱۵ طرح فروش بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه خودرو- ۴ تیر

در راستای تحقق وعده وزارت صمت مبنی بر حذف قرعه‌کشی تا پایان سال جاری، قرار است ۱۵ طرح فروش بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

با توجه به نتایج دوره اول عرضه خودرو در سیستم یکپارچه، این طرح‌ها متقاضیان کمتری نسبت به ظرفیت موجود داشته و عرضه آن‌ها به قرعه‌کشی احتیاج ندارد. بنابراین مشتری می‌تواند پس از مراجعه به سایت فروش خودروساز موردنظر، نسبت به خرید محصول دلخواه اقدام کند.

به گفته وزیر صمت، با افزایش تیراژ خودروها در آینده شاهد حذف قرعه‌کشی از طرح‌های فروش بیشتری خواهیم بود. به‌علاوه، ظاهرا سامانه یکپارچه تا حدودی توانسته در تعدیل تقاضا و عرضه مفید واقع شود و التهاب بازار را کاهش دهد.

به هر حال، ۱۵ طرح فروش بدون قرعه‌کشی شامل مشارکت در تولید، پیش‌فروش، فروش فوری و فروش فوق‌العاده خودروهایی همچون کوییک S، ساینا S، تیگو ۸ پرو اتوماتیک، تارا و غیره می‌شوند.

دومین مرحله ثبت‌نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو چه زمانی است؟ – ۱۰ خرداد

به نظر می‌رسد سامانه یکپارچه فروش کمی تأخیر در سرعت ثبت‌نام و عرضه خودرو به وجود آورده است. در گذشته خودروسازان اصلی تقریبا هر هفته طرح‌های مختلفی برای فروش محصولات خود داشتند. متقاضیان تنها دو یا سه روز فرصت ثبت‌نام داشته و قرعه‌کشی معمولا یک یا دو روز پس از ثبت‌نام اولیه انجام می‌شد.

ولی مهلت ثبت‌نام از طریق سامانه به یک هفته رسیده و قرعه‌کشی با فاصله بیشتری نسبت به زمان ثبت‌نام اولیه صورت می‌گیرد. از همه مهم‌تر، حالا هم فروشنده و هم متقاضی منتظر اعلام زمان دومین ثبت‌نام سامانه یکپارچه فروش هستند.

متأسفانه زمان دوره دوم ثبت‌نام سامانه فروش یکپارچه هنوز به‌طور قطعی مشخص نشده است. با این حال گفته‌ها و شنیده‌های مختلف به اواخر خردادماه اشاره می‌کنند. بنابراین می‌توان حدس زد که سامانه یکپارچه فروش اواخر هفته سوم یا هفته چهارم ماه جاری به روی متقاضیان خودرو باز شود.

نحوه ورود به سامانه یکپارچه فروش – خرداد

برای دستیابی به بستر مشترک خرید و فروش خودرو، ابتدا مرورگر اینترنتی خود را باز کرده و به نشانی sale.iranecar.com مراجعه کنید. بهتر است روند کار را از طریق کامیپوتر شخصی پیش بگیرید.

به محض ورود به سامانه، با محیطی همانند تصویر زیر مواجه می‌شوید.

حال می‌توانید برای ثبت نام در سامانه اقدام کنید. البته بد نیست پیش از این کار، از شرایط ثبت نام در سامانه متمرکز فروش خودرو مطلع شوید. تمام افراد قادر به ثبت نام نیستند!

شرایط ثبت‌نام در سامانه

پس از ورود به سامانه، در نوار بالا با کلیک روی گزینه «شرایط مجاز ثبت نام کنندگان» می‌توانید از شرایط ثبت نام در سامانه فروش یکپارچه مطلع شوید. خلاصه این شرایط عبارتست از:

– داشتن سن بالای ۱۸ سال، گواهینامه، حساب بانکی و شماره تلفن همراه به نام فرد متقاضی

– نداشتن پلاک انتظامی فعال جهت شرکت در انواع طرح‌های فروش فوری، پیش‌فروش یا فروش فوق‌العاده

– ثبت صحیح اطلاعات عمومی و اختصاصی در سامانه

تذکر ۱: کد ملی هر فرد تنها یک‌بار می‌تواند در طرح‌های ارائه‌شده در سامانه شرکت کند. یعنی در صورت برنده شدن، تا مدت‌زمان خاصی نمی‌توان در هیچ‌یک از طرح‌های آتی متعلق به خودروسازهای مختلف شرکت کرد. این مدت‌زمان خاص فعلا ۴۸ ماه است.

تذکر ۲: اگر پس از برنده شدن، وجهی پرداخت نشود، متقاضی تا دو دوره حق شرکت در طرح‌های فروش آتی را ندارد.

تذکر ۳: امکان صلح در قراردادهای فروش این سامانه وجود ندارد.

تذکر ۴: اعتبارسنجی اطلاعات سجلی و پستی بر اساس سامانه امتا صورت می‌گیرد.

تذکر ۵: در صورت برنده شدن و خرید خودرو، دارنده خودرو باید پس از پیمودن ۱۰۰۰ کیلومتر و تا حداکثر ۵ ماه، جهت انجام سرویس‌های اولیه مراجعه کند، در غیر این صورت گارانتی ماشین غیرفعال می‌شود.

تذکر ۶: در هنگام پرداخت حتما به آدرس درگاه پرداخت اینترنتی دقت کنید. این آدرس با کلمه https آغاز شده و فقط با عبارت shaparak.ir به پایان می‌رسد.

نحوه ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

مرحله بعدی پس از ورود به سامانه یکپارچه فروش خودرو، ثبت نام در آن است. تنها در صورت ثبت نام می‌توانید برای شرکت در قرعه‌کشی یا خرید خودرو اقدام کنید.

جهت ثبت نام در سیستم یکپارچه فروش خودرو، در گوشه بالا سمت چپ صفحه روی گزینه «ورود و ثبت‌نام» کلیک کنید.

در صفحه بعدی، روی تب «ثبت نام» کلیک کرده و مشخصات خود را به طور صحیح و کامل وارد کنید. سپس روی دکمه سبزرنگ ثبت نام کلیک کنید.

در صفحه بعدی، تمام اطلاعات موردنظر را با دقت و صحت کامل وارد کرده و روی دکمه آبی‌رنگ ذخیره ضربه بزنید.

به همین سادگی، ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش به پایان می‌رسد.

راهنمای خرید خودرو در سامانه یکپارچه فروش

پس از تکمیل اطلاعات و فرایند ثبت‌نام، می‌توانید برای خرید خودرو در سامانه فروش یکپارچه اقدام کنید.

در صفحه اصلی به نشانی sale.iranecar.com گزینه‌های متعدد برای فروش نشان داده شده‌اند. اگر به دنبال محصولات متعلق به شرکت‌های خاصی هستید، در کادر سمت راست روی شرکت موردنظر کلیک کرده تا تنها خودروهای برند مربوطه در صفحه نشان داده شوند.

نوع نحوه فروش را نیز می‌توانید انتخاب کنید تا در صورت وجود، گزینه‌های مربوطه به شما نشان داده شوند.

در صورت یافتن خودروی موردنظر، روی دکمه قرمزرنگ انتخاب کلیک کنید. در صفحه بعدی می‌توانید پس از بررسی بخشنامه‌های مختلف، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. اطلاعات مربوط به شرایط فروش هر خودرو در زیر بخشنامه نوشته شده است. پس خرید خود را با دقت انجام دهید.

پس از انتخاب خودروی موردنظر، وارد صفحه دیگری می‌شوید که اطلاعات شخصی، اطلاعات بخشنامه و خودرو به شما نشان داده می‌شود. در صورت تأیید، روی دکمه سبزرنگ «ثبت درخواست» ضربه بزنید.

بدین ترتیب، یک کد پیگیری برای شما صادر می‌شود. دریافت این کد به منزله ثبت موفق سفارش است. بعد باید منتظر بمانید تا قرعه‌کشی صورت گیرد. با استفاده از همین کد و مراجعه به سیستم یکپارچه فروش می‌توانید از نتیجه قرعه‌کشی و برنده شدن/ نشدن خود مطلع شوید.

/blog/news-everything-about-integrated-car-sales-system/amp/
اخبار فروش خودروها
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (2)
نظر بدهید
  • فرزان

    سلام امروز ۱۷ شهریوره و اومدیم یه خودرو ثبت نام کنیم. ۲ روزه درگیره سامانه تخصیص خودرو هستیم که خیلی داغونه متاسفانه. در ورود به من خطای رمز میده، میزنم فراموشی رمز و نهایتا سامانه نمیتونه رمز رو عوض کنه و زنگ میزنم پشتیبانی که اونم همیشه اشغاله. همه کارا تو این کشور اینجوری معیوبه و ملت سرکار. واقعا تاسف باره

  • بهمن

    سرویس کردین شما هم با این خودرو