اپلیکیشن کارنامه

خرید و فروش مطمئن خودرو

نصب کنید

آشنایی با سرویس فروش سفارشی کارنامه

فروش خودرو، کار ساده‌ای نیست! یک بار اگر تجربه کرده باشید، این حرف را تایید می‌کنید. فروش خودرو کار زمان‌گیر، انرژی‌بر و حتی برای بعضی‌ها دلهره‌آور است چون پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. حالا اگر فروشنده، عجله هم داشته باشد که دیگر هیچ! از همه طرف تحت فشار قرار می‌گیرد؛ قیمت ماشینم دقیقا چند است؟ ارزان نفروشم! کجا آگهی‌اش را بگذارم؟ چه چیزی در آگهی بنویسم که بیشتر جلب توجه کند؟

وقتی با خودتان به جمع‌بندی رسیدید و هراس‌ها را کنار گذاشتید،‌ تازه اول ماجراست. با این همه تماس و درخواست بازدید چه کار کنم، من که وقت این کارها را ندارم! چرا در همه تماس‌ها سوال تکراری می‌پرسند؟ کدام یکی مشتری است، کدام دنبال قیمت؟ چرا همه می‌پرسند تخفیف هم دارد یا نه؟ نکند در قولنامه حواسم به بند و تبصره‌ای نباشد؟ کلاهبردار به تورم نخورد!

حالا قرار است از این همه تماس و چت و پیامک، ۱۰-۱۵ نفر هم برای بازدید خودرو بیایند، هر کدام هم یک ساعت! برای همین‌هاست که می‌گویند: فروش خودرو، کار ساده‌ای نیست و اینها تنها بخشی از چالش‌های فروش خودرو است.

کارنامه؛ دستیار متخصص شما در فروش سفارشی خودرو

اما سرویس جدید کارنامه آمده تا کار فروش را برای مالک خودرو آسان‌تر کند. «فروش سفارشی» نام یکی از خدمات کارنامه است که به درخواست فروشنده، خودرویش را به رایگان و در سریع‌ترین زمان به فروش می‌رساند.

اگر قصد فروش خودرو دارید درخواست خود را روی سایت کارنامه یا از طریق تلفنی ثبت کنید. کارشناسان کارنامه در کمتر از ۱۰ دقیقه با شما تماس خواهند گرفت و در سریع‌ترین زمان ممکن برای بررسی خودرو به محل موردنظرتان می‌آیند. آنها در مدتی کمتر از ۹۰ دقیقه، خودرو را به‌طور کامل بررسی و کارشناسی فنی می‌کنند، از بدنه و داخل خودرو عکاسی کاملی می‌کنند و در نهایت گزارشی جامع و کامل از وضعیت سلامت آن آماده خواهند کرد. براساس این گزارش، کارنامه روی خودرو قیمت‌گذاری می‌کند و در صورت موافقت فروشنده با قیمت پیشنهادی کارنامه، فرآیند فروش آغاز می‌شود.

برای مشاهده در سایز بزرگ بر روی عکس کلیک کنید

 

بعد از این مرحله،‌ تمام مراحل یافتن مشتری و پاسخ به تماس‌ها به عهده کارشناسان کارنامه خواهد بود. کارنامه از کانال‌های مختلفی که در اختیار دارد برای فروش این خودرو براساس قیمتی که به مشتری ارائه داده است، اقدام می‌کند. یکی از مهمترین کانال‌‌های فروش، سایت دیوار به عنوان همکار تجاری کارنامه است.

در نهایت در سریع‌ترین زمان و با کمترین تعداد بازدید خودرو، کارنامه برای خودروی شما مشتری پیدا می‌کند.

تمام مراحل ارائه خدمات فروش سفارشی اعم از کارشناسی، بازدید از خودرو و عقد قولنامه، همگی در محل فروشنده انجام می‌شود و نیازی به انتقال خودرو به پارکینگ کارنامه یا هر جای دیگری نیست.

با برنامه‌‌ای که کارشناسان برای فروش خودرو‌ی‌تان ترتیب می‌دهند، شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با حداقل بازدیدها، طی کمترین تماس‌ها و بالاترین قیمت پیشنهادی، خودروی خود را به فروش برسانید. فقط کافی است در زمان معامله و نوشتن قولنامه ماشین حضور داشته باشید. در این مرحله هم می‌توانید از قولنامه‌ای که کارشناسان در اختیارتان قرار می‌دهند با اطمینان استفاده کنید، چرا که این قولنامه با همکاری وکلا و متخصصان تهیه شده و تمامی ابعاد و پیچیدگی‌های معامله خودرو را درنظر گرفته است.

لازم است بدانید با وجود رایگان بودن این سرویس، برای اطمینان از همکاری متقابل، قرارداد «مشاوره فروش خودرو» بین فروشنده و کارنامه منعقد می‌شود.

برای ثبت درخواست به صفحه فروش خودرو در وب‌سایت کارنامه سر بزنید.

/blog/what-is-car-sell-service/amp/
آشنایی با کارنامه
کارشناسی رنگ،بدنه،فنی و بیش از 430 نقطه در خودرو
ثبت درخواست
نظرات (6)
نظر بدهید
  • مجید

    بازدید در محل انجام میشه؟ رایگان هست؟

    • کارنامه

      بله برای فروش سفارشی خودرو بازدید در محل انجام می‌شود و رایگان هست

  • رامین

    سلام.میخوام یه ماشین بخرم شماکمکی میتونیدبکنید؟

    • کارنامه

      سلام
      بله شما می‌توانید از خدمات کارشناسی کارنامه استفاده کرده و بعد از انتخاب خودروی موردنظرتان آن را از جهت فنی، بدنه و مدارک بررسی کنید. برای این منظور به این صفحه مراجعه کنید.

  • محمد

    سلام به طور کلی در فروش سفارشی فروشنده چه مبالغی را باید به کارنامه بپردازد؟

    • کارنامه

      سلام
      سرویس فروش سفارشی برای فروشنده رایگان است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن‌های کارنامه تماس بگیرید.